Skräll är rätta ordet ja.

Haha, en gammal vän skrev precis på msn "Skräll att Therése är vaken nu;)"
ja, säger detsamma. Varje gång jag är inne på msn efter tre fyra så är han oftast den enda som är inne också.
Han jobbar dock då så han gör iaf lite nytta medans jag bara ligger och slösurfar.. :P
I veckan hade vi en diskussion om att det borde finnas ett piller man kan ta så man slipper sova mer.
Tänk er, vore det inte helt underbar att ta ett piller och sen vara pigg resten av livet.
Jag menar, man sover ju bort halva livet nästan..
Hur många skulle ta ett sånt piller om det fanns?
Jag vet att jag skulle absolut inte tveka.
Och jag tror faktist inte att jag är ensam!
Nej, nu ska jag starta the boy in striped pyjamas!
Har roat mig på selmas wall på fb en stund nu, men det fick vara nog. :P
God natt alla som ska sova och ni som sover, hoppas ni sover underbart gott och drömmar underbara vackra drömmar!
För det ska jag göra sen, trotts att allt är skit just nu så ska det inte få påverka min sömn.

Love, Therése.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0