Självdiciplin, VART ÄR DU?

okej, kuljul.
Jag har inte ens öppnat boken ännu, jag kommer garanterat somna i aulan imorgon!
Men jag är inte ensam!
Både Thomas och Selma skulle plugga hela natten.
Samma visa för dom!
Men nu är det chuck på TV och det måste jag faktist kolla på innan jag öppnar boken.
Men jag kommer fastna här och det får inte hända så nu ska jag stänga av internett.
Ibland hatar jag att jag har skaffat internett hit.
Sitter fan vaken på nätterna och det tar upp min plugg tid.

Hej Självdiciplin, VART ÄR DU?
Jag skulle behöva dig nu!!!
nej, det här ska gå! Jag ska fan bevisa att jag har självdiciplin!
Om jag kommer in på MSN, FB eller bloggar inatt så får ni fan spamma mig tills jag loggar ut igen!
Hjälp mig nu med det här girls and boys,
Nej, nu chuck sen plugga.
Ha en awesome natt!

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0