okänslig pojkvän AB

Pratar med Joonatan i telefonen just nu.. Han är så galet okänslig!!
Jag sa att ist för att ge mig present eller julklapp så kunde han ge det till någon hemlös för att dom skulle bli så mycket gladare och uppskatta det så mycket mer än mig!
Men han blev jätte aggressiv. :P helt galet.
Och när jag frågade varför så sa han att han var rädd.
jag menar hallå?!
dom har haft otur i livet.
Ingen väljer att nej, nu ska jag vara hemlös.
och dom flesta som knarkar gjorde inte det innan dom blev hemlösa utan efter. pga att slippa frya, och slippa smärtan. Ett sätt att fly från deras vardag.
Och nu till jul så tycker jag att alla borde vara mycket vänligare. även mot dom hemlösa.
för vem som helst kan bli hemlös.
Alla dom som bara går förbi och ser ner på alla andra.. det är hemskt.
Man kan ha jätte otur och förlora allt.
det krävs inte mycket. ett snesteg och du kan förslora familj, företag och det mesta du håller kärt.
så var lite ödmjuka! Speciellt nu, nu är det jul.
då ska man vara glada, trevliga och snälla mot varandra!
haha, okej, nu är det så att jag skrivit en uppsats och haft en muntlig redovisning om detta.
Därför jag har fått väldigt starka åsikter om ämnet.
Förut var jag precis som dom flesta andra, hade jätte fördommar och tänkte att dom får skylla sig själva!
Men så är inte fallet, det kan hända vem som helst.
nu ska jag sova, har så galet ont i min höft att jag snart bryter ihop.
Somnar jag så känner jag inte smärtan.
Alvedonen hjälper inte och mina andra piller jag fick av läkaren är slut.
Måste in imorgon och få några till så jag kan gå i helgen!
Ska till Papi i sthlm, vi ska förhoppningsvis om pappa har tid hälsa på "farfar"
Inte sett honom på fem sex år.. Farmors begravning var sist.
Himla tråkigt tycker jag.
men det ska vi ändra på. hinner vi inte nu i helgen så hinner vi mellan jul och nyår.
Ska ner till pappa då också. fira lite jul där också.
Men nu, sängen och sova!

God natt, dröm vackra drömmar och sov så gott!

Love, Therése.

Är för trött för att rätta alla stavfel, så ha överseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0