MÖG!

Okej, det var 1 ½ en halv timme som försvan från mitt liv. det var inte värt att se.
Dansarna helt okej! inget fel med dom! men alla som sjöng! herregud säger jag bara!
Värsta jag någonsin hört!
Marit, lisa Gurra och CO var dom enda som inte var ton döva och som hade taktkänsla.
verkligen helt värdelöst.
Hade dom haft Anna och christoffer som dansade först. efter dom kunde marit och dom sjungit och sen Julia och anna och dom dansat så hade jag kunnat gå sen.
inget annat var värt att sitta och lyssna på..
jisses.
aja, smaken är som baken, delad. så det här är bara vad jag tycker. :P
Nu ska jag kolla på DHW, äta min choklad och sen sova.
Sover hos mamma i orsa inatt.
hon ska väcka mig imorgon.
Har vänt på dygnet helt efter helgen på sjukhuset.
aja, det ska nog gå bra!
Hörs imorgon!

Love, Therése.

Allting handlar om relativitet
Man jämför sig och mäter om så i hemlighet
Men om vi slutar mäta oss med de som har det bäst
Skulle vi nog märka, vi lever i en fest

Kommentarer
Postat av: nathalieh

tjaa, fin blogg!



http://sofianathalieh.blogg.se/2009/december/veckans-outfit.html#comment



släng en röst på den outfit du tkr är snyggast!

kram

2009-12-16 @ 21:15:03
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0