Mmmmmmmmmmmmmmacdonalds

Nu är jag hemma igen, mättare och nöjdare än någonsin!
Strax kommer Malin och ska kolla om hon hittar en klänning och ett par skor Kors-i-taket, malinbjörk ska ut i helgen. :P
Får la se om hon hittar något kul att låna.

Kollar på Cops, det är så galet värdelöst.
Poliserna verkligen skriker och är helt överdrivna, endast pga av kamerorna är där tror jag.
Dom vill väl att alla ska tro att dom är riktiga badass snubbar.
Dock så funkar det inte, dom blir mest löjliga med deras "GET ON THE GROUND" haha.
Igår ställde dom ut en cyckel och spanade på den och tog dom som försökte ta den.
Vilket var typ fem st på en kvart!
haha, tänkte på Maria O då. Hon hade lätt försökt ta den, även om den varit låst.
"THERESE, JAG HITTADE EN CYKEL! :D" skit glad kom hon bärandes på en låst cyckel förra sommaren. xD
haha, fan vad jag garvade.

Jag har tagit cycklar när jag varit full och påväg hem.
Då tänker man inte så mycket på det.
Man vill bara hem på fortaste minst ansträngade sättet.
Men sen tänker man efter dagen efter och inser att jag vill ju inte att någon ska ta min cyckel när dom är ute bara för att dom är lata.
Men sen blir det helg och man blir full igen.
Nej, det ska fan vara mitt nyårslöfte nästa sommar!
Inte låna olåsta cycklar!
Fy mig!
Nä, nu ska jag fortsätta glo på mina badass polispolare.

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0