Lägenhet sökes!

Även jobb och ett bättre liv sökes.
Just nu är allt skit och jag är mer deprimerad än någonsin.
Som tur är har jag Joonatan, han är det enda som gör mig glad just nu.
Han är den enda som kan göra mig glad just nu.
Det och shopping.
Var på stan idag med mamma och familjen.
Blev ögonfransar, naglar och smycken till nyår.
Och även en massa cider. txs mami. <3
älskar årets glitter xider. så den ska jag dricka på nyår!
Temat är ju glitter och glaumor.
Så vill ni göra mig glad igen? Ta med mig på shopping eller ta hem Joonatan!
Eller om ni vill göra mig mer än glad så hitta ett deltids jobb i mora och en billig lägenhet där elen ingår.
Ska säga upp min lägenhet imorgon så har tre månader på mig att lösa allt.
Annars blir det flytt till Stockholm och det gillar vi inte.
Verkligen verkligen verkligen VERKLIGEN inte.
Nej, just nu hatar jag sthlm.
Vill aldrig mer dit.
Vill aldrig mer staden.
Men det blir så när jag blir tvingad till saker, då hatar jag det mer än något annat.
Men det är bra samtidigt! för det gör att jag kommer  göra allt för att lösa det så att jag kan stanna här!
Jag blir mer peppad till att lösa problemet.
Nu ska jag kolla på scrubs.
Har blogg torka så det smäller om det.
Men fasten jag inte skrivit är det lika många som är inne varje dag!
Häng kvar, jag kommer tillbaka!
Tills dess, ha det kanon!

Kommentarer
Postat av: Marielle

var gärna med och tävla om peaceörhängen från by M på min blogg!



http://mariellep.blogg.se/2009/december/vinn-peaceorhangen-fran-by-m.html#comment



kram =)

2009-12-29 @ 21:40:39
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://micaelafromsweden.com/ Vissa har verkligen lyckats i livet, kolla in vad Micaela Karlsson gör :D

2009-12-30 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0