Hola guapos y guapas!

haha, märks det att jag läst spanska typ två veckor bara. :P
helgen har varit mys mys mys.
Sovit, ätit, kollat på TV, och badad badkar!
Ett badkar är 1:a på min önskelista!!
haha, skulle sagt det när Anders ringde och frågade vad jag önskade mig i julklapp.
ETT BADKAR!!!!!! :D
haha, undra vad reaktionen hade varit då.
Kom precis hem från Joonatan,
Hans tåg gick tjugo över sex men jag var kvar och städade upp, diskade och plockade ihop efter oss.
Sen fick jag cykla ner på stan och kolla så att han hade Larmat och låst på hans pappas jobb.
haha, planering älskling, planering!
Mötte Emelia och pratade lite med henne och så.
sen tillbaka till Joontan och gav vatten och mat till Freja och sheng.
helt random husdjur.
sheng är en liten jätte söt ödla och freja är en get.
haha, hur gullig som helst!
nej, nu ska jag kolla på 2 ½ men, sen blir det PH.
love it!

Hörs lite senare ikväll!
Kommer inte sova ngt inatt, ska plugga till helvetes historia provet som jag har imorgon klockan åtta!
Har även ett Engelska prov direkt efter men det behöver jag inte plugga till så fokuserar på Historia provet!
Så kommer uppdatera under natten.
haha, hata mitt liv AB ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0