Godmorgon.

Somnade direkt jag kom hem! strax innan ett typ, sen vaknade jag av att malin ringde kvart i åtta.
Nu ska jag käka nudlar och sen blir det en likadan natt igen.
Men plugg så det smäller.
Historian kunde ha gått bättre idag, men hoppas fan på ett G.
Engelskan gick väl bra, inga problem med Engelska liksom men när man inte sovit är man fan rätt trött så då är det lätt att blanda ihop saker och ting. :P
Engelska Bookreport vet jag att jag kommer få göra om! Herregud säger jag bara!
haha, skrev typ ett A4, pallade verkligen inte. Det var sista provet.
Så det kommer jag att få göra om, men det kvittar. Då får jag mer tid att plugga.
Nej, nu frukost sen plugg!
Ojojoj, hej vända på dygnet radikalt AB?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0