goddamn!

Jag älskar glee, verkligen bara avgudar det!
Någon jag inte tycker om idag är Ferry, men aja. ska kanske inte klaga.
Topp tio iaf!
Nu sitter jag och väntar på att Joonatan ska ringa och säga godnatt, brukar ramla in ett samtal vid den här tiden!
Imorgon kommer han hem och imorgon är det en vecka kvar tills jag fyller år!
tyvärr kommer inte Joonatan hem den helgen så vi får "fira" i helgen ist! :)
Nej, nu ska jag kolla American pie : beta house!
haha, älska pie filmerna, fast tråkigt nog så blir dom fan bara sämre och sämre.
Inget kan ju slå den första pie filmen!
Eller jo!

Topp fem filmer:
1 : Dagboken ( The diary)
2 : Pinapple express
3 : The hangover
4 : på smällen
5 : HITTA NEMO och alla animerade filmer!

Fast min filmsmak ändras varje dag.
Har olika favorit filmer varje dag! :P

Nej, nu ska jag kolla klart på tha movie.
Uppdaterar kanske lite senare ikväll, annars blir det tomorrow!
I helgen blir det inget.
Har kommit på att jag säger varje fredag att jag ska uppdatera under helgen  men det blir aldrig någon uppdatering under helgen när Älsklingen är hemma!
Men ey, ni är ändå fulla under helgen så it works for everybody! ;)

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0