God fortsättning!

Juldagen! vill börja med att säga grattis till farmor som skulle fyllt år idag!
tänker på dig. <3
just nu sitter jag hemma hos Joonatan, igår var det julafton och hur mysigt som helst.
Men har inte tid att gå in mer på det just nu, kan skriva ett lite längre inlägg när allt julmys är över.
Vill inte slösa tid på att sitta vid datorn just nu, skulle bara in för att kolla vilka filmer det är som går på bio just nu.
får se om det blir bio ikväll. ville se avatar men pngrade mig lite när jag såg att den var 2 timmar och 41 minuter lång.. Det blir bara jobbigt när filmer är så långa..
nej, nu ska jag mysa lite mer, snart kommer min favorit ELLEN! :D
Hörs efter jul! Hoppas alla hade en kanon bra julafton och så önskar jag er en god fortsättning!
nu ska jag pussa på bebis elsa!

Love, ´Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0