Ghost whisperer

är fett läskigt alltså!
Jag kissar nästan på mig varje avsnitt för jag är så rädd!
Och dagens avsnitt är inget undantag! :P
Cheerleading ikväll.
Får se om jag går eller inte, skrev nyss till Therése att det såg mörkt ut.
Hade dans idag i skolan, fast dansade inte utan hade styrka.
Körde med gummibanden och heeeelvete vad jag har ont i ryggen!
Var pepp imorse att det va cheerleading men nu känns det fan inte lika roligt längre iom min rygg.
Fast det visar sig, ska stretcha lite så får vi se om det blir bättre.
Lyssnar på TiK ToK igen så blir mer och mer peppad! :)
Nä, nu ska jag kolla klart på GW och bli lite rädd.

Uppdaterar lite senare!

Love, Therése.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0