Äntligen Söndag.

Söndag = endast FYRA dagar kvar till julafton!
Förstår ni hur lycklig jag blir över det?
Måste dock ner på stan i veckan för att fixa det sista med julklapparna.
yes, skräll att jag är ute i sista stunden, men vad ska man göra..
Helgen har varit hur mysig som helst iaf!
Kan berätta mer om den när jag kommer hem, just nu sitter jag och Joonatan på tåget påväg hem tillbaka till Dalarna.
Bort från det såkallade "snökaoset".. Fast idag var det verkligen snökaos med stora versaler!
Hur mycket snö som helst hade det kommit under natten, Pappa skulle börja jobba tio men skottade snö från nio till halv elva endast för att kunna ta sig till jobbet. :P
Helt sjukt! Stod ute och väntade på bussen och hade typ en halvmeter snö på jackan när man skulle kliva på..
Det var craaaazy.
Nej, nu ska vi kolla på Up som jag kollade på på vägen ner!
Hur söt film som helst! alla borde se den!
Hörs sen!

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0