49 FRÅGOR!

Hittade en lista på Lindas blogg och jag har väldigt tråkigt så jag gör den nu. :P

49 frågor
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - 15.69
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Nepp
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Min mami
4. Hur lång är du? - 1,74.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - The perfect man
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - Hallå?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda
9. När såg du senast din mamma? - En halv timme sedan typ.
10. Icke godkänt i något ämne? - ja
11. Mvg i något? - ja
12. När vaknade du idag? - 10 halv elva.
13. Vilken är din favoritplats? - Sko affärer, min säng.
14. Vilken plats föredrar du minst? - Tåg, buss, och ställen jag inte tänker skriva ut här. :P
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - Ingen aning, men i Sthlm lr uppsala hoppas jag.
16. Hur stor är din säng? - Absolut ingen aning.. :P
17. Vad sover du i? - Underkläder.
18. Hur många kuddar har du i sängen? - 7-8. :P
19. Var har du bott/bor? - Stockholm, Malung, Malungsfors, Lima, Mora, Orsa och nu Mora.
20. Tycker du om kinamat? - Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!! LOVE! <3
21. Tycker du om kaffe? - Ja, fast det är så galet beroende framkallande. :P
22. Vad dricker du helst till frukost? - apelsin juice, oboy, kaffe.
23. Kan du spela poker? -
Oh ja!
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?- ja, två stycken.
25. Vill du ha barn? - Ja ofc!
26. Kan du några andra språk än svenska? - Jupp!
27. Har du någonsin åkt ambulans? - Ja.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Havet tror jag, men inte där det är mörkt.. då är jag hellre i en bassäng, där man ser botten och vet att det inte är något monster under. :P
29. Vad spenderar du helst pengar på? - Skor, ciggaretter, nära och kära.
30. Äger du dyrbara smycken - En del.
31. Kan du rulla med tungan? - va? :P
32. Vem är den roligaste människan du känner? - Vet faktist inte. :P
33. Vad har du för ringsignal? -
Det är en gåta.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - ja
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - Rosor och min jacka. dom är brevid varandra. :P
36. Kan du byta olja på bilen? - Japp!!
37. Vilken var den senaste boken du läste? - Senaste jag läste var nog the notebook, just nu läser jag twilight till skolan, älskar filmen hatar boken.
38. Dansar du i bilen?? - ja?!
39. När var du i kyrkan senast? - i Juni.
40. Hur många hål har du i öronen? - 2
41. Har du någon piercing? - Nej!
42. Har du någon tatuering? - Ja
44. Röka eller snusa? - Röka.
45. Har du pojkvän/flickvän? - Yes, världens underbaraste!
46. Vad är ditt mobil nummer? - Detdu. :P
47. Vad ska du göra ikväll? - Städa, packa och sen busa med Emelia all night long. :P
48. Har du några syskon? - Yes, fyra stycken.
49. Vad gör du nu? - Sjunger med i lady gagas bad romance, eller okej. skriker nästan med! :P


Nu har det iaf gått tjugo minuter. :P
Nu ska jag städa, packa och laga mat.
Emelia ska sova här inatt vi ska ha liten goodbye middag. Bruden drar till Gambia på Söndag och blir borta ett tag.
Och eftersom jag är i sthlm i helgen så tar vi det ikväll!
Hörs lite later!

Love, Therése.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag snor listan!

2009-12-17 @ 18:54:01
URL: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0