Söndag.

Jag hatar söndagar.. Söndagar måste jag säga hejdå till dig.
Det är det värsta jag vet. Nu kommer det dröja jätte länge innan jag får träffa dig igen. :(
Han inte ens få en hejdå puss eller kram. Det gjorde det hela mycket värre.
Som tur är finns Sanna som gör mig glad igen.
Och mitt alldeles egna lilla lyckopiller CHOKLAD! hur kan man må dåligt med en chokladbit i munnen?
Det är en gåta för mig. nu ska vi röka sen hoppas jag på en rolig film, eller en gråt flm.
Kan inte riktigt bestämma mig. sitter och lyssnar på Peter Gabriel – The Book Of Love  hur fin som helst.
och halo med beyoncé. så vacker, gammal men vacker.
kommer aldrig tröttna på den låten.
Inte efter Älsklings fina ord igår.
haha igår.. Jag, Sanna, älsklingen och henke drog på wasa..
Men varken jag eller sanna har nå minne därinnifrån.
eller jo, vi vet att vi har dansat lite. men ey, någon som såg oss göra nå mer skoj? info uppskattas..
Nej, nu ut till mitt andra lyckopiller. cigaretten.
fast det ska jag dock sluta med inom kort om allt går som vi vill.
Älskling, i love you. <3

Love, Therése.


You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0