Respekt.

Respekt får en människa av mig direkt den respekterar mig.
Den dagen du respekterar mig och ber om ursäkt för alla år.
DÅ kanske jag kan behandla dig med respekt och värdighet.
men som det ligger till just nu. när du inte ens inser att du gjort fel.
när du inte inser att du bär största ansvaret över hur våran relation blivit.
när du inte fattar att en ursäkt, från hjärtat. skulle kunna göra allt så mycket bättre.
Visst, jag är ingen långsint person på det sättet.
Men dom sakerna du har gjort..
så du har behandlat mig, det är oförlåtligt ifrån min sida.
Så gör man inte.
Mot någon alls.
Jag skulle inte ens önska min värsta fiende att må så som du fått mig att må.
Och att DU sitter och snackar skit om MIG?!
Det är faktist helt ofattbart.
jag förstår inte vad som rör sig i ditt huvud.
Visst, jag vet om att jag har gjort många misstag, och jag är väl medveten om vad jag gjort för fel.
och jag är väl medveten om att det är fel.
och jag har ångest och mår dåligt över det. tro mig.
Men JAG tänker ALDRIG be om ursäkt för det. för mina misstag är inte ens hälften så stora som dom du begått.
Jag har behandlat dig som en jävla drottning om man jämför med hur du betett dig mot mig.
så den dagen, du räknar upp dom störta misstagen och ber om ursäkt. och menar det.
Då kan jag be om ursäkt. DÅ kan du få min respekt.
Inte en sekund tidigare.
men saken är den.. Jag tror inte ens att du vet om vad du gjort fel.
Jag tror inte att du kommer ihåg vad du behöver be om ursäkt för.
Men motbevisa mig gärna, do you remember? För det gör jag.
Jag kommer aldrig att glömma.

Nu är det färdig bloggat för mig ett tag.
får se om jag tar upp det igen om några veckor när jag mår bättre.
men just nu. nej, det kommer bara komma negativa inlägg.
but stay tuned. Det kommer..
tills dess, ha det så bra.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0