Natt människa.

Japp. somnar hur sent som helst på nätterna.. om jag ens somnar vill säga.
Jag gör egentligen inget vettigt alls.. Läser bloggar, Saker på FB, Pratar med folk på msn, glor kläder och skor.
Läser citat och låttexter och emellan där röker en massa ciggaretter.
När ska jag komma in i en bra rutin, växa upp och gå och lägga mig innan tolv.
Ne, det får bli ett senare projekt när älskling kommer hem helt från lumpen.
För tro det eller ej, när han är hemma så somnar vi innan tolv.
Oftast.
Äh, får se om det blir nå mer inlägg inatt.
Borde döpa om min blogg och göra det till en nattblogg.
För alla som är lika nattmänniskor som jag är.
Blivit helt fast av The unit på sexan som går typ fem.
slutade aaas spännande igår så måste se inatt också!
gah!! helt awesome program! Gah, bob ena killen i programmet skulle lätt få komma hit och hjälpa mig somna!
okej, jag vet, jag har pojkvän. men man får drägla lite och så. kommer ju aldrig hända ändå.
Som att inte Joonatan skulle ligga och glo på Jessica alba eller ngn annan snygging om hon hade huvudrollen i en serie han följde.
Nej, nu blir det en till cigg.
Snart ringer säkirt malin. Jobbar stängning inatt så lär väl bli cigg över telen med henne en stund också.
Imorgon ska jag träffa massa folk från släkten som jag inte träffat sen farmors begravning.
Det är alldeles för längesen. En fasters sambo fyller år så skulle tydligen till akkurat och dricka öl.
För mig blir det nyktert dock. Jag blev pappas chaufför så han skulle kunna dricka.
"MEN DU HAR JU KÖRKORT" utbrast han när han kom på att då kunde han visst ta bilen in och slippa åka kommunalt hela vägen.
gah! massa orddiaree nu, skriver inget vettigt.
äh, cigg, godis, knight rider, FB.
KIT i mitt hjärtaa.
Önskar min bitch också kunde prata och slå på världens turbo.
Skulle ju inte vara helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0