I'm back.

Yes, nu är jag tillbaka. ska ta tag i bloggen igen. har saknat det.
Ska börja med att göra en ny design. kommer förhoppningsvis upp imorgon.
Nu ska jag sova, ville bara göra en snabb uppdatering.
Joonatan, jag älskar dig. Du är verkligen den bästa jag vet.
Mindre än tolv timmar sedan du åkte men jag saknar dig redan.
att få krypa ner och somna på din arm är utan tvekan det bästa i världen.
Att somna utan dig inatt kommer nog bli en omöjlighet.
Mums på att vara kär. kärlek är nog det bästa som finns.
tryggheten. känslan. närheten. tilliten.
Kärlek med dig är det bästa som finns.

Godnatt, sov sött dröm om alla småkryp ni mött som dom säger i lejonkungen 3!

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0