Orsa.

hos mamma befinner jag mig just nu,
Ove kom och hämtade mig, jag är så oerhört mammig när jag är sjuk.
Det är verkligen bara mamma som får ta hand om mig då.
Okej att jag inte är sjuk nu men ändå, vill inte vakna inatt och vara hemma själv utan min mami.
Det vore jätte hemskt!
Nu ligger jag och kollar på TV. Americas best dance crew är det.
och chips med saft.
haha, jag beteer mig redan som att jag är sjuk.
Men jag tror att det där är mest psykist.
om ingen hade sagt något om att dom blivit suka av sprutan så tror jag att inte ens hälften av alla som blivit sjuka ens hade reagerat på sprutan.
Men men, det är så det är nu. och jag är inte värre än alla andra.
Blir ni sjuka så kommer väl jag också bli sjuk eller?

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0