Lugn och skön dag.

Nu har jag skickat iväg uppsatsen till Bo.
Pratade nyss med Martin om imorgon också.
Finns det någon knäppare människa än honom?
Börjar prata om att det är Okej för hans skull men att han inte vet om Mora parken.
Mitt svar till honom om det blev, "Inte för att låta elak men jag bryr mig faktist inte ett smack om längre vad du tycker"
Ville ju bara veta om han visste något från Parken liksom.. :S
Konstig gubbe det där.
Och hans "the grudge" röst ger mig rysningar. eeuw, vet inte hur han gör med det låter verkligen som the grudge.
Någon mer än jag som tänkt på det?
Känns iaf jätte skönt att ha det betyget överstökat.
Har spelat yatzy med Emelia och sen var Maria här och tog en cigg för en timme sedag, skulle tydligen på hockey.
Själv ska jag duscha, sminka, smörja och fixa.
Älskling kommer hem senare ikväll så kommer ägna resterade av den här tiden för fix.
Får se om jag uppdaterar lite senare ikväll. :)
Om inte så får ni ha en kanon bra Fredags kväll!

Love, Therése.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0