Helgen är slut.

Och Joonatan har åkt tillbaka till Stockholm, med sina nycklar den här gången.
Blev ingen utgång igår,  fick inte tag på dricka och va väldigt väldigt opepp med min onda fot.
Har ätit massa god mat i helgen + att vi va och såg New moon.
Jag Joonatan och hans kusiner Micke och Malin. Filmen var helt underbart bra!
Sällskapet var bra eftermiddagen igår var helt enkelt bra!
Träffade Hanna och Sanna på stan innan bion igår och jag säger bara det.
Det finns idioter och sen finns det idioter.
Helt galet. Hanna, i love you<3
idag har vi inte gjort något alls. bara lekt med Ellen och Elsa.
Fick bebiskräk över hela min tröja och mina byxor men usch vad gullig hon är.
Ellen är min lilla favorit här i världen.
Sen var vi på Joonatans pappas jobb och lagqade joonatans tand.
klant som han är så har han slagit av en bit av en framtand.
Jag tror att det är som pappa sa.
Hans styrka satt i håret! :P
För som ni vet är han snaggad nu. 
Bilder kommer här!
Före!



Undertiden:



Efter:


Snyggsnyggsnygg!
Nu ska jag kolla TV det är ju parlamentet ikväll!
Sen paradise hotell och efter det blir det sova!
Uppdaterar innan paradise!

Love, Therése.


"Det jag vill komma fram till är att jag tycker du är bäst och jag älskar dig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0