Godnatt.

eller ska man säga godnorgon nu?
Nej, det är godnatt.
Ska sova nu, har lite halvt ångest faktist.
Har varit borta från skolan alldeles för mkt pga av min nacke/rygg men nu sista veckan så var det den super elaka inflamationen ií min elaka visdomstand som var boven.
Och nu när jag äntligen börjar bli bättre med tandontet och nack ontet så hade jag planerat en hel dag i skolan imorgn.
Nu har jag dock fått panik ont i bihålorna..
Hoppas dock att det är något som hör ihop med inflamationen i visdomstanden och att det kommer vara borta imorgon när jag vaknar!
annars skjuter jag mig.
Måste till skolan hur som helst.
Men panikar verkligen över att jag aldrig kan få må bra utan att ha ont någonstans.
Tur är det ändå att jag inte är som Joonatan hypokondriker till 1000 och tror att jag kommer dö av allt ont.
För jag vet att det går över, det gör inte han! ;)

Nej, röka sen sova.

Godnatt! :)

Love, Therése.

Saknar dig också redan älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0