fy för tandläkare.

Kom precis hem, mamma kom och hämtade mig och följde med mig till tandläkaren eftersom jag har sådan extrem tandläkarskräck!
Efter tandläkaren (som bara bekräftade inflamation i visdomstanden för sjuttioelfte gången) som btw inte gav mig penicilin pga av att jag ätit det alldeles för många gånger för tänderna nu.
Nästa vecka får jag det om det inte är bättre.
kuljul!
Iaf, efter tandläkaren så käkade jag och mamma på donken, ingen av oss orkade laga mat idag så vi svängde förbi där.
Jätte mysigt faktist, pratade massor om massa.
AHAHAHAHAHAHA nu var det judit och judit reklamen, ni vet den "Vem vare som kasta?" hahahaha, jag skrattar lika mycket varje gång! Den ska jag ladda hem och spara och visa mina barn, för det måste ju ändå vara historiens roligaste reklam! Den och ICA reklamerna!
Jag <3 reklam!
Just nu ligger jag mätt och belåten i sängen och lyssnar på Taylor swift och kollar på The simpson!
Ska sova vid sju ikväll så jag kommer upp imorgon och så att jag får vila.
Bara jag sover så brukar min kropp läka sig själv. fast så är det väl för alla i guess!
Uppdaterar lite senare! :)


Love, Therése.

EVERYBODY DANCE NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0