Dör långsamt.

ja, det är precis så det känns just nu, som en långsamplågsam död.
Jag har haft inflamation i mina visdoms tänder jag vet inte hur många gånger nu.
och i Fredags började det göra ont igen, men det har inte varit så farligt.
Tänkte att det bara var en liten liten infektion.
Men nej, så här ont som jag har nu har jag aldrig haft i hela mitt liv, någongång.
Det här är värre än den värsta halsflussen tillsammans med värsta magsjukan och värsta mensvärken tilsammans.
bara skakar just nu, försöker få tag på mamma. Tror att det kommer bli akuten.
Jag måste få smärtstillande.
jag klarar inte det här.
HELVETEEEEEE vad det gör ont.
nej, ska fortsätta sms bomba mamma.
Innan jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0