Back in town.

Nu är jag tillbaka i Mora, ska strax åka ner på hockeyn, ullis kommer och hämtar mig halv.
Sen kommer Joonatan senare ikväll så då blir det filmmys och massa massa kramar!
Nej, nu ska jag fixa det sista och sen ta en cigg innan hon kommer!
:)
Men tar med mig datorn till Joonatan så uppdaterar ikväll annars imorgon!
Han skulle inte på något läger så han blir hemma hela helgen!
Yeey för mig, tråkigt för honom!
Men det va väl så jag va väl? Egoist?
eller hur var det nu anonym? :)
Ni får mer än gärna kalla mig egoist, jag vill spendera så mkt tid jag kan nu med Joonatan på helgerna eftersom han är borta hela veckorna! :)


Love, Therése.

Egoist - Javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0