åh nej jag glömde.

Det här är den värsta dagen i mitt liv hittills.
okej, nej, det värsta var för några helger sen, men dagen har varit nästan lika jobbig,
Först får jag reda på massa av rektorn som jag inte fattar ett skit av verkligen.
sen blev det tjaffs med Martin om den saken.
sen har jag bara gått och tyckt att allt har varit jätte jobbigt eftersom allt har blivit så överdrivet med allt och jag ångrar allt som hände i förr går osv,
sen som om det inte var nog blir jag stannad av polisen, får blåsa och visa körkort.
dom påpekar min olagliga bil som jag genast fick köra hem, fick behålla körkortet och slapp böterna så nu står bilen still och kommer göra, nu ska jag ha en ny bil.
pappa, om du läser detta?! Ge mig en ny bil, eller ge mig din bil.
du kan inte bara ge mig en skrot bil bara sådär?!blond som jag är. :D ;)
Saknar Joonatan något oerhört mkt gör jag också, han hade fått mig på bra humör igen, han hade gjort mig glad.
jag är inte glad, jag är inte ledsen, besviken eller irriterad längre heller.
Jag är bara helt matt.
Sova väldigt tidigt ikväll, Prövning av en hel kurs imorgon klockan åtta.
någon snäll människa som kan ringa och väcka mig?
nej men just ja, förlåt jag glömde. ni hatar mig, jag är världens sämsta människa och hej och hå.
men vet ni, jag bryr mig inte längre.
jag har Joonatan, Emelia, Hanna, Sanna, Malin, hellre några få äkta, ärliga och raka än många falska som bara är fulla av massa bullshit.
Livet är ingen tävling people.
Det är dock ett namn till som jag så gärna önskar att jag kunde skriva in på dom få, äkta vännerna.
jag hatar hur allt har blivit.
du va mig närmast om hjärtat.


Love, Therése


Ni älskar att hata mig, tydligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fan helt jävla störd alltså. du måste ha fel någonstans, seriöst. du känner ju ingen empati för någon, what so ever. i din hjärna finns bara du du du. egoist är vad du är. du förstör för så många andra, men tro mig. en vacker dag kommer du få igen, 10 ggr värre. snart, lovar dig. patetiska jävla....

2009-11-12 @ 13:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0