Two hours.

Until my bf kommer hem med tåget.
Borde finnas en "gilla" knapp här på bloggen också!
Sara inspirerade mig till att lyssna på 80-tals musik så nu dunkar jag massa bra musik.
Nu blir det dusch, smink och hår fix.
Kan knappt gå (träningsvärk) men fan, ur sängen bort till badrummet lär jag väl ska ta mig ändå?
Blir en gåta hur jag ska kunna GÅ upp till Joonatan dock.
Han kommer få komma hit och dra mig på en pulka typ eller ngt!
Nu är det sista helgen han är hemma, nästa gång blir Jul.
KULJUK, byt plats på två bokstäver. ;)
nej, mitt andra nyårslöfte ska nog tamejfan bli att inte svära lika mycket!
Dags att börja vårda mitt språk tror jag!
haha, om jag fortsätter i den här takten så kommer jag ha hur många nyårslöften som helst!
aja, anywayzzz får se om jag hinner uppdatera innan Joonatan drar mig hem till sig, annars hörs vi på Söndag.
Om vi inte hörs nå mer får ni ha en bra helg! :D

Min helg:
Idag:
Mysa med Joonatan, glo film och sen sova.

Lördag:

Mysa Med Joonatan, laga supergodmat och glo film och sova.

Söndag:
Godmat + Mysa med Joonatan, säga hejdå till Joonatan vid tåget, Köpa hem kina mat med Felicia som kommer hit för plugg och övernattningskalas.
Med andra ord, en GREAT helg!


Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0