Tåget.

Sitter på tåget påväg till papi nu.
Har ingen aning om vart vi är, jag har kollat på två filmer.
Kollade aldrig på Up igår utan kollade på tåget nu ist.
Efter den kollade jag på en hur grym dansfilm som helst.
Ska kolla upp vad den heter lite senare..
Hur bra som helst! så galet söt!
Up var också kanon bra, sorglig bara.
haha, jag grät.
Fast det gjorde jag till Hitta nemo också.
Jag och animerade filmer ni vet? :P
Sitter och dricker vitamin everyday just nu och äter äpple.
Fast det blir lite för mycket äpple. :P Äpple smak på drickan och äpple smak på äpplet.
heter det äppel smak eller äpple smak? xD
okej, nej nu ska jag kolla på The boy in the striped pyjamas.
Den ska tydligen vara bra!

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0