Ont ont

Känner att jag behöver klaga lite.
Var och käkade Pizza med T ikväll. sen har jag legat i sängen sen jag kom hem.
Gjorde himla ont att gå från Picasso och hem.
Även fast det inte är långt så tog det tid och gav mig mera smärta.
Hur tusan ska det gå i skolan imorgon då är min tanke!
Men aja, får låta bli att gå lika mycket.
haha, typ stanna i klassrummet mellan letionerna.
Saknar Joonatan himla mycket..
Speciellt när jag har ont och ligger hemma och tycker synd om mig själv.
Så vill jag att han ska ligga brevid mig, krama på mig, pussa på mig.
Det känns så mycket bättre då.
Men det är en vecka kvar tills jag får träffa honom.
På Lördag.
Han ska vara kvar i sthlm från fredag till Måndag nästa vecka och julhandla.
Och jag ska till pappa och hälsa på. Åker på Fredag och hem måndag eller Söndag.
så på Lördag ska vi ses inne i stan och gå runt och kolla lite.
Käka lunch och mysa.
gah! Längtar. galet mycket. men har jag klarat sju dagar nu utan honom så klarar jag fem-sex dagar till.
Imorgon har vi Svenska prov, men eftersom jag varit på sjukhuset hela helgen så har jag inte kunnat plugga något. måste prata med Martin imorgon och kolla om jag kan få göra det på Resursen på Fredag.
Finns ingen möjlighet att kunna göra det imorgon!
Men nu ska jag försöka duscha sen kolla på desperate house wifes och sova.
Fasten jag sov tills efter sex ikväll så är jag jätte trött.
Blir helt matt i kroppen av tabletterna jag fått på lasarettet i helgen.
Smärtstillande hey ho i'm hiigh. haha nej men nästan.
hade ju varit hur bra som helst om dom tog bort allt det onda och inte bara lite.
aja, sovsågott, godnatt! :)

Love, Therése.



Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: men hörru!! lägg upp en bild på den så jag får se :D jag köpte nämligen en spetsklänning på ZARA som jag ska ha på Nyår xD hehe

2009-12-14 @ 18:53:25
URL: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0