Mormor.<3

GAAAAAH!
Skrev precis ett skit långt inlägg som raderades precis innan jag skulle trycka på spara & publicera.
Och det hände inte en utan TVÅ gånger så nu ger jag upp.
Igår var mysigt, var på stan med mormor hela dagen.
Äckel alkolisten som hänger i Mora hängde och klängde på bussstationen, Mattias Hellberg räddade mig, sa att han var min pojkvän och att vi skulle gå. tack för det.

Mormor, thé, döden,morfar,lägenhet,bil,jul,majlis,thomas,alkolistgubbe,mattias,malin,vitchoklad,salladpåstan,skor,mamma,hanna,

Det är dom jag träffade och det jag och mormor pratade om.
haha, fattar om ni inte förstår men nu orkade jag inte mer.

Love, Therése.

Joonatan älskling, jag saknar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0