kuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

Ska plugga hela natten idag.
Har inget alls att skriva egentligen, vill bara klaga.
Jag är deprimerad AB.
Fyller år på Fredag men känns helt jävla värdelöst.
Orkar inte, vill inte har inte lust.
Ingen Joonatan hemma. det suger mest balle av allt.
Imorgon ska jag vara full. men  nu är jag opepp gånger 10000.
känns lagomt kul att fylla år.
Känner mig som världens mest ensamma människa.
Men nu ska jag öppna historia boken!
Kommer bli en lång natt! ska förflytta mig från sängen till köksbordet, annars kommer jag garanterat att somna.
Godnatt, sov så gott och dröm vackra drömmar ni som ska sova!
Ni andra, good luck med vad ni än ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0