klockan 05:03

och jag är vaken, kan inte somna så vänder på dygnet genom att hålla mig vaken hela natten, ska snart hoppa in i duschen och fixa till skolan.
Slutar 10:20 idag eftersom jag inte har idrott eller Matte.
Skönt, ska möta Mormor<3 på stan och handla och käka med henne sen följa henne till sjukhuset.
Sen åka med henne ner på stan igen så hon hamnar på rätt buss hem.
Sen ska jag sova, sova sova sova, hela dagen.
så kommer inte uppdatera så mkt.

Idag var jag och björkmalin på stan, käkade kaffestugan och kollade runt.
Sen åkte jag med henne upp till maxi.
hon handlade massor av ljus och grejer.
sen hem, och efter en stund hämtade hon mig igen och vi åkte till henne.
Käkade köttbullar och makaroner och drack julmust. <3
det är mitt nya beroende.
julmust och Lindt chokladen, den vita med cocos.
mums.
Nu ska jag kolla på slutet på någon film malin startade innan hon somnade.


Love, Therése.


Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0