Godnatt.

Yes, nu är det färdig packat, har käkat lite hallon youghurt med choklad i.
Hur gott som helst.
Nu ska jag kolla på Up, filmen som jag laddade ner.
iiih, kanske inte ska skriva det här?
btw måste berätta om årets goda julgärning.
Varje jul ska man göra något snällt för någon annan.
Iår ska jag hälsa på gamla människor som är ensamma över jul.
Man sitter och pratar lite, bara är där så blir dom inte lika ensama.
Ingen ska behöva vara ensam över jul.
Det är bara hemskt.
Se, jag är inte så elak som alla tycks tro.
Joonatan dock tycker att jag är dum i huvudet. :P
Men om någon annan vill göra samma sak ska ni ringa 0250- 14793.
Så fixar dom det! :)
Nu till filmen med lite choklad.
Men först en snabb dusch.
Inget är så härligt som att krypa ner i en ny bäddad säng ny duschad.
eller jo, om det hade legat en ny duschad Joonatan i den, det hade varit mycket bättre.
Men nästa vecka, dåå blir det så! :D

Godnatt, sov så gott och dröm vackra drömmar!

Love, Therése.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0